موراد تخصصی خرید سشوار

>>> تاریخ انشتار پست :1398/3/31


برای هر جور و هر کالا مویی یک سشوار ماهر ما یحتاج است و درین مقاله ما به شما امداد میکنیم که موردها حساس ما یحتاج خویش را هنگام خرید سشوار شناسایی فرمایید .

وقت و هزینه خویش را با محصولاتی که کاری را انجام نمی دهند , هدر ندهید تاوقتی‌که مطمئن گردید شایسته ترین فیض را به دست میاورید .

در حالتی که برای توشه اولیه به قصد خرید یک سشوار یا این که ردوبدل سشوار کهن خویش با یک نوع جدیدتر وارد بست رویو گردید , با انبوهی از مارک ها و خصوصیت هایی روبه رو خواهید شد که ممکن است پیش از این یک توشه نیز نام آنها‌را نشنیده باشید . ما در شناسایی مطالب دارای اهمیت به شما یاری می‌کنیم تا بخت یک خرید عالی را به حداکثر برسانید .

وز وزی نباشید

هیچ چیز نا آرزو کننده خیس از موهای وزشده و پف کرده پس از سشوار نیست . ساخت یون جدیدترین اتفاقی است که برای سشوارها افتاده است , سشوارهایی که دارنده این تکنولوژی می‌باشند یک مولد سازنده یون دارا‌هستند . مولکول های آب زیر تاثیر یون ها شکسته می گردند و بدین ترتیب زمان کم آب شدن موی کاهش می‌یابد .

این امکان علاوه بر بر این‌که گیسو شما‌را پر سرعت خیس کم آب مینماید با نگهداری چربی درون تار موی , جراحت کم تری به موی وارد کرده و از به نیز چسبیدگی و وز شدن گیسو دوری می کند و رطوبت و شادابی فن های موی را مراقبت می نماید . بدین ترتیب چه سشوار فیلیپس می‌خرید , چه رمینگتون و یا این که هر برند دیگری , خیلی خوب تر است که ایجاد یون را داشته باشد .



خواص کهربایی

حتما تا کنون نام تورمالین یا این که کهربا را شنیده اید . تورمالین یک سنگ معدنی نصفه قیمتی است که در حرارت بالا به صورت ارگانیک , یون منفی ایجاد می نماید . این مواد معدنی را به روکش سشوار بیشتر می نمایند تا وز شدگی و زخم دیدن گیسو ها هنگام سشوار کشیدن را کاهش دهند .

در واقع سشوار تورمالین دار به روش متمایز , منجر نشر یون های فعال بیشتر است . غالبا ارزش سشوار رمینگتون یا این که دیگر سشوارهای تورمالین دار نسبت به تولیدها شبیه گران خیس است .


سشوار سرامیکی

سشوارهای سرامیکی دارنده المنت حرارتی سرامیکی‌هستند . سرامیک ماده خاصی است که دارنده خصوصیت جهت دهی گرما به صورت یکنواخت است پس حرارت ایجاد شده به وسیله آن به موی زخم نمی‌زند زیرا گرما را به صورت یکنواخت توزیع میکند , به این ترتیب خوب تر است سشواری که میخرید سرامیکی باشد .

تکنولوژی اشعه ی مادون قرمز رنگ

تکنولوژی گرمای مادون قرمز رنگ عموماً در سشوارهای تورمالاین یافت می شود . این گونه سیستم کم آب کردن گیسو , تأثیر ملایم تری بر موی داراست , مخصوصاً در مواردی که از سشوار برای شرایط دادن گیسو به کارگیری می نمایید . در به کارگیری از سشوارهای مادون قرمز رنگ , گیسو ها میتوانند گرمای بیشتری را سوای هیچ دسته صدمه ای تحمل نمایند .

تکنولوژی دیفیوز

دیفیوزر برای موهای مجعد خیلی عالی کار میکند . این روش با آرام کردن فرایند کم آب کردن گیسو , منجر میشود که جعد ارگانیک موها به به عبارتی زیبایی باقی بماند . همینطور در‌حالتی که موهای شما کاملاً صاف است , دیفیوزر به موها کمی‌حجم وحالت می دهد .

ویژگی‌های طولانی تر چطور؟

لغات فنی که می بایست از آن‌ها با خبر باشید گفته شد . قابلیت و امکان ردوبدل غربال , قابلیت و امکان تهیه رتبه حرارت , سرعت و کلید باد سرد نیز احتمالا بی آلایش به لحاظ برسند ولی اساسی میباشند . به عنوان مثال سشوار پرنسلی دارنده سه شرایط دمایی سرد , گرم و داغ است .

سری‌های گوناگون نظیر دیسپانسر , متمرکز کننده , ماساژور و . . . نیز بسته به نیازتان , میتواند بقیه خصوصیت هایی باشد که نسبت به کاربرد و ذوق شما گوناگون است .

نظرات در رابطه با این پست
نام :
ایمیل :
وب سايت :
کد تاييد :
متن دیدگاه :